ContentHouse rozpoczyna współpracę z firmą Altom, jednym z największych dostawców artykułów gospodarstwa domowego – w tym porcelany, szkła stołowego oraz wyposażenia kuchni.
W ramach współpracy, agencja odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę czterech marek z portfolio Altom – VALDINOX, MariaPula, Altom Design i Emalia Silesia oraz sklepu internetowego pieknowdomu.pl. Do kluczowych zadań ContentHouse należy opracowanie oraz realizacja kompleksowej strategii contentmarketingowej, skierowanej zarówno do klientów indywidualnych (B2C), jak i biznesowych (B2B). Na zaplanowane działania składają się między innymi przygotowanie oraz dystrybucja treści edukacyjnych, odpowiadających najczęstszym zapytaniom użytkowników, a także tworzenie oraz optymalizacja contentu wspierającego sprzedaż e-commerce.
Cieszę się z tego, że w tak krótkim czasie udało nam się stworzyć zespół, który efektywnie optymalizuje oraz tworzy zupełnie nowe treści na strony poszczególnych marek. To szczególnie trudne zadanie, ponieważ dziennikarze-specjaliści muszą się wykazać nie tylko znajomością trendów we wzornictwie i wyczuciem smaku, ale także wiedzą związaną z materiałami i nowoczesnymi procesami technologicznymi – mówi Wioleta Zimmer, Account Manager w ContentHouse.
Po stronie ContentHouse działania prowadzone są przez zespół PR & Content Marketing pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za koordynację pracy redakcyjnej odpowiadają: Katarzyna Florek, Jolanta Gwóźdź, Karolina Wcisło i Przemysław Henzel. Za obsługę Klienta odpowiedzialna jest Account Manager, Wioleta Zimmer.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/altom-dolacza-do-grona-klientow-contenthouse